Overslaan en naar de inhoud gaan

Scoupy focust op persoonlijke reclame

Om meer relevantie te bieden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SCOUPY heeft een aantal nieuwe functionaliteiten toegevoegd, waarbij de focus ligt op personalisatie van marketingcommunicatie en voordeelacties. Relevantie is leidend in de vernieuwde kernpropositie en strategie van SCOUPY. Met als doel de effectiviteit van de bestede marketingeuro te vergroten.

related partner content for mobile comes here

De deelnemende merken, retailers en MKB’ers maken tot op heden vooral gebruik van Scoupy marketingacties via mobiele coupons. Al enige tijd zien gebruikers vooral coupons en voordeelacties, die in de buurt zijn van zijn huidige locatie. Vanaf deze week wil Scoupy de relevantie voor de gebruikers nog meer verhogen door de consument actief te laten selecteren welk nieuws en voordeelacties zij wil ontvangen.

Met de selecties van de doelgroep kan SCOUPY met diverse middelen de consument richting de winkel activeren. Online en offline. Mobile couponing, notificaties, loyalty tools en sinds kort ook geld-terug-acties.

SCOUPY wil de nieuwe features komende tijd middels een landelijke mediacampagne op TV, radio, online en middels outdoor onder de aandacht van de consument gaan brengen.

Valentijn Bras: ‘Eén van de meest fundamentele uitdagingen voor merken is het identificeren van hun kopers. En vervolgens het onderhouden van een directe relatie met die klanten. Voor de vercommercialisering van de relatie zijn merken vaak afhankelijk van de retailers en hun verkooppunten. Dat probleem gaan wij nu oplossen. Voor FMCG, maar ook voor lifestyle merken, bijvoorbeeld in fashion. Merken en retailers hebben te maken met veeleisende consumenten. Het eisenpakket is hoog en de concurrentie is groot. Het is niet makkelijk om de aandacht te trekken van de juiste doelgroep, laat staan om die aandacht vast te houden. Relevantie is daarbij cruciaal. SCOUPY brengt consumenten en merken samen.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in