Kledingmerk laat met je strepen spelen
GAP zet augmented reality muzikaal in.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Amerikaanse kledingmerk GAP heeft als onderdeel van haar Dress Normal campagne een ‘augmented reality experience’ gecreëerd met de titel ‘Play Your Stripes’. Enige wat de consument hoeft te doen is met gestreepte kleding achter de pc met webcam te kruipen en naar de campagne te gaan.. Vervolgens kun je de strepen gebruiken als virtueel instrument.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campage is ontwikkeld door Weiden + Kennedy’s.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie campagnevideo:
Blood Orange for Gap - "It Is What It Is"
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid