Overslaan en naar de inhoud gaan

Nutricia wint Customer Data Award

Award wordt jaarlijks toegekend aan organisatie die op innovatieve en effectieve wijze klantdata gebruikt in marketingcampagnes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Juryvoorzitter Kees Groenewoud: ‘Bij de case van Nutricia Danone geldt dat alle activiteiten die men heeft uitgevoerd zichtbaar en voor de klant merkbaar bij hebben gedragen aan het realiseren van de gekozen strategie. Bovendien is de doorvertaling naar marketingprocessen en marketingcommunicatie heel consistent en indrukwekkend. Zo krijgt een nieuwe moeder de juiste content die past bij de vragen die ze heeft. Nutricia heeft rekening gehouden met de complexiteit van datagedreven ondernemen en hoewel de organisatie zelf aangeeft nog niet op alle vlakken te kunnen spreken van rendementsmeting, zijn alle inspanningen er op gericht de eConnect strategie uit te rollen tot een volwaardig business kanaal, naast de gelinkte e-commerce mogelijkheden die er al zijn.’

Andere genomineerden waren Ziggo, Nationale Nederlanden, De Goede Doelen Loterij, MoneYou en Robeco.  Alle cases zijn vanaf donderdag 20 november te bekijken op de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in