Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung! ontwikkelt wereldwijde campagne voor Philips Ambilight

In de online campagne voor Philips Ambilight lopen de film en een interactieve game door elkaar heen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

borduurt voort op de eerder uitgebrachte Afterglow movie (zie onder). De campagne volgt 4 bekende freeriders, uitgerust met speciale LED-pakken, die midden in de nacht langs kleurrijk verlichte hellingen neerdalen. Online lopen de film en een interactieve game door elkaar heen:

Het magische landschap uit de film is door digitaal productiebureau Superhero Cheesecake volledig nagebouwd in een abstracte 3D wereld, ontwikkeld in WebGL. Deze nieuwe techniek maakt het mogelijk om real-time 3D content te renderen in de browser zonder gebruik te hoeven maken van plug-ins, en is daardoor ook te gebruiken op bijvoorbeeld een iPad Air. Achtung!: &;Door het toepassen van visuele effecten en video cut-scenes sluit de game naadloos aan op de film.&;

Met de Expedition Northern Lights campagne wil Philips nieuwe kopersdoelgroepen waaronder gamers aanspreken. De campagne loopt in 27 landen en is actief tot eind december 2014. 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Over Philips Ambilight
Ambilight TV’s bieden een intensere kijkervaring door lichteffecten met een extra brede gloed op de wand rondom de TV te projecteren.

Credits
Concept: ACHTUNG!
Design: ACHTUNG!
Technical Development: Superhero Cheesecake
3D: FutureDeluxe, Colorbleed
Sound: Wave Studios
Film concept & production: Sweetgrass Productions
Klant: Marc Harmsen, Robert Phillips, Melissa Opdam, Alehandra Iorgut

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in