Overslaan en naar de inhoud gaan

JWT Amsterdam ontwikkelt nieuwe campagne BMW i3

Vandaag gaat de nieuwe campagne van BMW voor de BMW i3 live: hervind je rijplezier.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De is een bijzonder verhaal. Een productieproces volledig aangedreven door windenergie, een carrosserie van carbon en gebruik van materialen als eucalyptushout, kenafgras en olijfbladextract. Een compromisloze, volledig elektrische auto die toch rijdt als een

related partner content for mobile comes here

JWT ontwikkelde deze campagne die voor het eerst sinds jaren een Nederlandse TVC laat zien en online wordt ondersteund. In de commercial probeert een man aan een traditionele BMW-rijder uit te leggen hoe de nieuwe BMW i3 rijdt:

Credits:

Klant: BMW Group Nederland
ECD: Bas Korsten
Creative Art: Tibor van Ginkel
Creative Copy: Thomas Reinhold
Business Director: Marcel Buining
Concept Producer: Martijn Pots
Screen Director: Marloes van den Berg
Screen Producer: Kirsten van den Berg
Creative DTP: Kirsty Reilingh – de Vries

Klantverantwoordelijkheid:
Marketing Director: Peter Haug
Communicatie Specialist: Silvia de Leeuw
Manager Product Marketing: René de Heij
BMWi: Marc Bras
 
Production Company: Caviar – Koen Barnhard
Post Productie: Captcha
Director: Rolf van Eijk
D.O.P.: Piotr Kukla
Editor: Gert-Willem Visser
Photography: Coen van Berkel
Sound Design: Alfred Klaassen – Jacco Lenstra
Casting: Groen Casting
Dynamic Casting

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in