Overslaan en naar de inhoud gaan

PlayStation 4 lanceert 'Welcome to the Future of Play'

180 Amsterdam tekent voor de internationale geïntegreerde (kerst)campagne voor de PlayStation 4.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van de campagne &;Welcome to the Future of Play&; is de grootste community van een nieuwe generatie gamers samen te brengen. 

related partner content for mobile comes here

De setting is die van een epische Viking-oorlog, geregisseerd in Hollywood-stijl door Hollywood-regisseur .

 

De campagne is het vervolg op het succes van ;For the Players&;, de campagne waarmee de PS4  een jaar geleden - eveneens van de hand van 180 Amsterdam - gelanceerd werd en die onlangs bekroond werd met een Grand Prix en Goud bij de Europese Effie Awards.

Credits 

President & CCO 180 Amsterdam: Al Moseley

Creative directors: Nick Bell, Martin Terhart

Artdirector: Stephane Lecoq

Copywriter: Martin Beswick

Brand Director: Emma Holland

Account Director: Simone Raspagni

Strategic Planner: Jonas Vail

Project Director: Meredith Bergonzi

Agency Producer Print: Eleanor Fitzgerald

Agency Producer TV: Bethany Papenbrock

Head of Production: Susan Cook

Production Company: Caviar

Executive Producer: Louise Gagen

Director: Ruben Fleischer

Fotograaf: Vincent Dixon

Producer: Neil Cray

Editor: Jono Griffith

Post production: MPC

Music: Wave 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in