Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken is door Cannes Lions uitgeroepen tot Creative Marketer of the Year 2015

Heineken heeft zich onderscheiden door inspirerende en innovatieve marketing. ‘Heineken is een organisatie die creativiteit omarmt en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft Heineken uitgeroepen tot Creative Marketer of the Year 2015. Die onderscheiding komt toe aan bedrijven die zich onderscheiden door inspirerende en innovatieve marketing. Cannes Lions ziet Heineken als een concern dat creativiteit omarmt en aanmoedigt in zijn merkcommunicatie. Het is de tweede keer dat Heineken de prijs wint. Dat gebeurde ook al in 1995. Het is voor het eerst dat de onderscheiding voor de tweede keer toevalt aan een adverteerder.

related partner content for mobile comes here

De ceo van Lions Festivals, Philip Thomas, zegt dat de onderscheiding toekomt aan een onderneming die de grenzen van creativiteit doorbreekt. Thomas: ‘Heineken is een onderneming die werkelijk gelooft dat creativiteit de business kan bevorderen en de toestand van de wereld kan verbeteren.’ Thomas zegt dat Heineken creativiteit door de aderen heeft vloeien en dat het een perfect kader heeft geschept dat marketing teams de vrijheid geeft om te experimenteren, zonder de essentie van de merken uit het oog te verliezen.

In de laatste drie jaar heeft Heineken in Cannes 41 Leeuwen gewonnen met werk dat vanuit 7 landen was ingezonden. Daaronder was ook een Grand Prix in Creative Effectiveness.

Bovenstaand beeld komt uit de commercial Heineken/The City, gepubliceerd in mei van dit jaar:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in