Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne en visuele identiteit voor financiële webwinkel

10 april is de financiële webwinkel hoyhoy.nl gelanceerd. Op hoyhoy.nl kunnen bezoekers verzekeringen vergelijken en direct de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne introduceert hoyhoy.nl Aart de Luiaard. Voor de lancering van werd een compleet nieuwe merknaam, logo en visuele identiteit ontwikkeld. Tevens werd ook de website geoptimaliseerd. Voor campagne en identiteit tekende DDB & Tribal Amsterdam. Met Aart in de hoofdrol gaat hoyhoy.nl de wereld van het selecteren van een geschikte verzekering behoorlijk ondersteboven keren.

related partner content for mobile comes here

‘Met hoyhoy.nl willen wij mensen ervan bewust maken dat je veel geld kunt ‘verdienen’ door verzekeringen te vergelijken en maken wij de drempel om vervolgens ook daadwerkelijk actie te ondernemen zo laag mogelijk’ aldus Erik Hordijk, directeur van hoyhoy.nl.

Het ‘ondersteboven keren’ mag letterlijk worden genomen. Luiaards leven immers ondersteboven, waardoor Aart de dingen vanuit een heel ander perspectief bekijkt. Vandaar ook dat er voor is gezorgd dat de merknaam en het logo ondersteboven nog te lezen zijn.

Nicky Csellak – Claeys, marketing director hoyhoy.nl: ‘Mensen moeten een beetje gestimuleerd worden om met hun verzekeringen aan de slag te gaan. Met de speelse merknaam, een logo dat zowel gewoon als ondersteboven te lezen is, Aart de Luiaard als klant en een goed doordachte, op gemak gerichte website, zetten we het nieuwe merk neer als partner die consumenten helpt hun financiële situatie te verbeteren, op een laagdrempelige manier. Dit maakt hoyhoy.nl een frisse speler in de markt.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in