Overslaan en naar de inhoud gaan

Kapitaalinjectie voor online testplatform Sqillzer

Online testplatform Sqillzer heeft een investeerder gevonden die de verdere groei gaat investeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tech start-up gaat het verkregen kapitaal voornamelijk aanwenden voor de versnelde doorontwikkeling van haar platform en uitbreiding naar het buitenland. Wie de investeerder is en om welk bedrag het gaat, wordt niet bekend gemaakt.

related partner content for mobile comes here

is een online platform voor, zoals het zelf zegt, &;het objectief meten van de kennis en de inzicht- en toepassingsvaardigheden van online professionals&;. Het online assesment tool ging van start in september 2013. Gebruikers zijn onder andere mediabureau OMD, Teleperformance (Google Callcenter), detacheringsbureau DPA en arbeidsmarktdienstverlener USG.

Met de kapitaalinjectie wil oprichter en partner Robert Smit het dienstverleningspalet vergroten. Daarnaast mikt Sqillzer op uitbreiding naar het buitenland. Nog dit jaar wil het de Engelstalige markt betreden. De ambities stoppen ook niet bij de grenzen van de online branche. Sqillzer wil ook andere branches gaan veroveren met haar testplatform.

Martijn Smit, partner en technical officer: “Uiteraard kan onze tool ook ingezet worden in niet-online branches. Het platform is zo ontwikkeld dat we heel gemakkelijk vragen en antwoorden kunnen toevoegen. Waardoor we voor elke branche of beroepsgroep specifieke testen kunnen bieden. Maar vooralsnog ligt de focus op de online branche”.

Foto: Robert Smit

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in