Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatieven Hekimian en Deronzier sluiten zich aan bij SuperHeroes

Behalve de creatieve vloer is ook digital versterkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het prijswinnend Franse duo Dimitri Hekimian en Quentin Deronzier werkten al samen als respectievelijk copywriter en artdirector bij Euro RSCG 360, Fred & Farid and Grey Paris en sluiten zich nu aan bij SuperHeroes. Hun eerdere werk omvat campagnes voor , Lacoste, Audi, en Martini.

related partner content for mobile comes here

Digital producer Evelien Schenkkan werd ook benoemd, ze is afkomstig van Isobar en Glassworks.

Verder versterkt het team volgende maand nog met de Noorse designer Krister Lima. 

De new recruits komen voort uit recente hoogtepunten die SuperHeroes beleefde: het werd aangesteld als digital agency voor Converse (EMEA), won het wereldwijde account voor LG en stond garant voor het nieuwe digitale platform voor The Future of Fashion is Now (www.futureoffashion.nl) in samenwerking met Hussein Chalayan en Victor&Rolf en Boijmans van Beuningen. 

De LG tvc van vorige maand waaraan het nieuwe creatieve team meewerkte:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in