De 8 bouwstenen van Social CRM
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
In dit whitepaper wordt dieper ingegaan op de ontwikkeling van social CRM en hoe de komst van Social Media CRM heeft beïnvloed. Ook komen de verschillen tussen traditionele CRM en Social CRM uitgebreid aan bod, inclusief de 3 fases en de extra kansen en mogelijkheden die Social CRM biedt ten opzichte van traditionele CRM. Aan de hand van de 8 bouwstenen van Social CRM, gebaseerd op de CRM-building blocks van Gartner, krijgt u handvatten om zelf aan de slag te gaan en de mogelijkheden te verkennen om Social CRM als strategie te verankeren in uw organisatie.
Download de whitepaper hier
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid