Aanhoudende marktgroei CRM-dienstverlening
Dat blijkt uit cijfers van Platform voor Klantgericht Ondernemen (voorheen CRM Association NL). Dat inventariseert jaarlijks het aanbod van dienstverleners, softwareleveranciers en opleiders op het gebied van CRM/Klantgericht Ondernemen. De cijfers zijn volgens het platform 'in lijn met de constatering dat klanten en klantbehoud bij steeds meer Nederlandse bedrijven op de agenda van het management staan'.
De informatie is door het projectbureau van Platform voor Klantgericht Ondernemen verzameld door middel van een elektronische vragenlijst die per e-mail aan de bedrijven is gestuurd. Daarnaast is ook gebruikgemaakt van eigen nieuwsgaring bij informanten die werkzaam zijn bij de diverse bedrijven in het overzicht. Indien dit inconsistente informatie opleverde is een inschatting gemaakt die soms leidde tot een middeling van meerdere getallen en/of het maken van een keuze uit de geraadpleegde bronnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid