Advertentiebestedingen dagbladen VS op historisch dieptepunt
De inkomsten uit advertenties zijn voor dagbladen in de Verenigde Staten het afgelopen jaar op het laagste niveau sinds ruim 60 jaar beland.
Dat meldt Villamedia. Dat citeert economieprofessor Mark Perry van de Universiteit van Michigan die erover heeft gepubliceerd op zijn blog.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Gecorrigeerd voor inflatie en omgerekend naar de huidige dollarstand gaat het om een bedrag van 20,7 miljard dollar in 2011. In 1951 was de omzet 19,5 miljard dollar. De cijfers komen van Newspaper Association of America (NAA) en Perry berekende ze door. Perry: 'Het duurde vijftig jaar om van ongeveer 20 miljard omzet te groeien naar 63,5 miljard in 2000, maar daarna kostte het slechts 11 jaar om van dat bedrag terug te vallen naar 20 miljard in 2011.'
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaBron: Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid