Wal-Marts nieuwe slogan
Na ruim een jaar in de wildernis begint Wal-Mart eindelijk zijn marketing weer op orde te krijgen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Save Money, Live Better is de nieuwe slogan van de grootste Amerikaanse warenhuisketen. De oude slogan was Always Low Prices.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wal-Marts keuze voor DraftFCB als reclamebureau leidde vorig jaar tot een schandaal dat CMO Julie Roehm de kop kostte. De campagne die Wal-Mart nu lanceert komt van The Martin Agency.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRoehm wilde Wal-Mart trendier maken om te concurreren met Target. De nieuwe campagne zoekt een evenwicht tussen de oude lage prijzen-strategie en meer aandacht voor kwaliteit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid