Gedragsverandering / 14 OKTOBER 2007, 21:15:00 Online reputatiemanagement Als je niet zelf aan je online reputatie werkt, loop je het risico dat anderen het voor je doen. Dat ondervond New Yorkse marketeer…
Programmatic / 14 OKTOBER 2007, 01:50:00 Ford strikt Toyotas marketingman Worstelende Amerikaanse automerken halen alle marketingtoppers weg bij Toyota. Jim Farley is nu marketinghoofd bij Ford.
Data & Insights / 13 OKTOBER 2007, 20:30:00 Industriebreed rapport pleit voor digitaal En nog een #more-2000" title="#more-2000">onderzoek, maar deze komt van een aantal zwaargewichten in de Amerikaanse reclamewereld; de…
Purpose Marketing / 13 OKTOBER 2007, 20:00:00 Scepsis over mobiel Weer een onderzoekje over mobiele marketing. 28 procent van wereldwijde Europese merken heeft SMS campagnes gelanceerd, 18 procent MMS…
Media / 8 OKTOBER 2007, 16:30:00 Geen Gphone, wel advertentieplatform Google werkt al ruim twee jaar aan een mobiel advertentieplatform, volgens ons lokale sufferdje. Niet echt verrassend, want Google is in…
Reputatie & crisis / 8 OKTOBER 2007, 03:45:00 Burger King in mobiele games Burger King heeft een overeenkomst gesloten met Mobliss om downloadbare games voor mobiele telefoons te ontwikkelen.
Influencer marketing / 7 OKTOBER 2007, 21:00:00 Coca Cola's strategie in het water Coca Cola en andere frisdrankbedrijven proberen minder afhankelijk te worden van zoete bubbeldranken.
Craft / 6 OKTOBER 2007, 18:00:00 Yankee Group noemt Second Life hype Onderzoeksbureau Yankee Group maakt gehakt van de hype rond Second Life. De online virtuele wereld piekte in oktober 2006 volgens het…
Customer Experience / 5 OKTOBER 2007, 17:00:00 Muziekindustrie wint! De muziekindustrie heeft een proces gewonnen tegen een downloader van mp3's op Kazaa.
Carriere / 5 OKTOBER 2007, 17:00:00 Internet is socialer dan Avenue A/Razorfish dacht Meer dan de helft van alle internetters begint online shoppen bij algemene zoekmachines. Slechts krap eenderde gaat rechtstreeks naar de…