Gedragsverandering / OCTOBER 14, 2007 21:15 Online reputatiemanagement Als je niet zelf aan je online reputatie werkt, loop je het risico dat anderen het voor je doen. Dat ondervond New Yorkse marketeer…
Programmatic / OCTOBER 14, 2007 01:50 Ford strikt Toyotas marketingman Worstelende Amerikaanse automerken halen alle marketingtoppers weg bij Toyota. Jim Farley is nu marketinghoofd bij Ford.
Data & Insights / OCTOBER 13, 2007 20:30 Industriebreed rapport pleit voor digitaal En nog een #more-2000" title="#more-2000">onderzoek, maar deze komt van een aantal zwaargewichten in de Amerikaanse reclamewereld; de…
Purpose Marketing / OCTOBER 13, 2007 20:00 Scepsis over mobiel Weer een onderzoekje over mobiele marketing. 28 procent van wereldwijde Europese merken heeft SMS campagnes gelanceerd, 18 procent MMS…
Media / OCTOBER 8, 2007 16:30 Geen Gphone, wel advertentieplatform Google werkt al ruim twee jaar aan een mobiel advertentieplatform, volgens ons lokale sufferdje. Niet echt verrassend, want Google is in…
Reputatie & crisis / OCTOBER 8, 2007 03:45 Burger King in mobiele games Burger King heeft een overeenkomst gesloten met Mobliss om downloadbare games voor mobiele telefoons te ontwikkelen.
Influencer marketing / OCTOBER 7, 2007 21:00 Coca Cola's strategie in het water Coca Cola en andere frisdrankbedrijven proberen minder afhankelijk te worden van zoete bubbeldranken.
Craft / OCTOBER 6, 2007 18:00 Yankee Group noemt Second Life hype Onderzoeksbureau Yankee Group maakt gehakt van de hype rond Second Life. De online virtuele wereld piekte in oktober 2006 volgens het…
Customer Experience / OCTOBER 5, 2007 17:00 Muziekindustrie wint! De muziekindustrie heeft een proces gewonnen tegen een downloader van mp3's op Kazaa.
Carriere / OCTOBER 5, 2007 17:00 Internet is socialer dan Avenue A/Razorfish dacht Meer dan de helft van alle internetters begint online shoppen bij algemene zoekmachines. Slechts krap eenderde gaat rechtstreeks naar de…