Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca Cola's strategie in het water

Coca Cola en andere frisdrankbedrijven proberen minder afhankelijk te worden van zoete bubbeldranken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de aanhoudende aandacht voor het overgewichtprobleem leek water een goede investering.

related partner content for mobile comes here

Nu tekent zich een tegen flessenwater af. Activisten en politici maken vooral bezwaar tegen het milieuvervuilende plastic van de flessen.

En is flessenwater werkelijk zoveel beter en gezonder dan kraanwater? overweegt een wet die bedrijven dwingt de bron van hun water te vermelden.

PepsiCo's vermeldt onder de groeiende druk al op het etiket dat het water uit een een "Public Water Source" komt. Uit de kraan dus.

Overigens excuses voor de suffe woordspeling in de titel. Die was niet te vermijden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in