Internet is socialer dan Avenue A/Razorfish dacht
Meer dan de helft van alle internetters begint online shoppen bij algemene zoekmachines. Slechts krap eenderde gaat rechtstreeks naar de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Meer dan de helft van alle internetters begint online shoppen bij algemene zoekmachines. Slechts krap eenderde gaat rechtstreeks naar de sites van webwinkels.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dat is een van de conclusies in het rapport Digital Design Outlook van interactief bureau Avenue A/Razorfish.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens de onderzoekers is een 'digitaal omslagpunt' bereikt. Consumenten gebruiken nu massaal sociale mediatechnologie om content binnen te halen.
'De ingeplugde consument van vandaag navigeert een landschap dat veel meer niche en gepersonaliseerd is dan we hadden verwacht,' aldus het rapport.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid