Online reputatiemanagement
Als je niet zelf aan je online reputatie werkt, loop je het risico dat anderen het voor je doen. Dat ondervond New Yorkse marketeer…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Als je niet zelf aan je online reputatie werkt, loop je het risico dat anderen het voor je doen. Dat ondervond New Yorkse marketeer Stephanie Fierman op pijnlijke wijze.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tien maanden geleden negeerde ze een blogbericht dat leugens over haar verspreidde. Maanden later domineerden de leugens de bovenste zoekresultaten op haar naam.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNu heeft Fierman het initiatief hernomen met een eigen blog. Hetzelfde principe geldt natuurlijk niet alleen voor persoonlijke reputatie, maar ook voor merken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid