Scepsis over mobiel
Weer een onderzoekje over mobiele marketing. 28 procent van wereldwijde Europese merken heeft SMS campagnes gelanceerd, 18 procent MMS…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Weer een onderzoekje over mobiele marketing. 28 procent van wereldwijde Europese merken heeft SMS campagnes gelanceerd, 18 procent MMS campagnes.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Welke conclusies moeten we hieruit trekken?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe cijfers komen uit een enquete onder vijftig bedrijven in opdracht van Airwide Solutions. De SMS-provider concludeert natuurlijk dat de markt groeit.
ClickZ wijst erop dat 49 procent aangeeft helemaal geen SMS/MMS-plannen te hebben, een lichte stijging ten opzichte van vorig jaar. Marketeers zouden sceptisch over mobiel blijven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid