Pay-off Wc-eend 'beste ooit'
Dat maakte de organisatie van de verkiezing, het Genootschap Voor Reclame (GVR), woensdag bekend. De afgelopen maand stemde 46 procent van de 12.500 kiezers op internet op de slogan van de toiletreiniger. Dat gebeurde na een oproep van weblog GeenStijl.
Heinekens' Biertje? eindigde in de verkiezing op de tweede plaats. Het genootschap vermoedt dat de klassieker de prestigieuze titel in de wacht zou hebben gesleept als GeenStijl zich niet met de verkiezing had bemoeid.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe afgevaardigden van Wc-eend toonden zich zeer verbaasd over hun winst. ‘We zijn verbaasd dat we überhaupt genomineerd waren', zei een marketingmedewerker van Wc-eend. Overigens vindt het GVR de slogan over de wc-eend wel een goede keus. ‘Anders was die niet genomineerd', aldus een woordvoerster.
GeenStijl frustreerde twee maanden geleden ook een internetverkiezing van Sire, dat Nederlanders de mogelijkheid gaf het onderwerp van een nieuwe campagne te bedenken (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid