Overslaan en naar de inhoud gaan

Van der Lubbe verruilt Warner voor Google

Dennis van der Lubbe vertrekt bij Warner Home Entertainment om bij Google aan de slag te gaan als Head of Industry Agency Relations.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In zijn nieuwe functie gaat hij relaties onderhouden met directies van media- en creatieve bureaus om samen met het salesteam de inzet van Google-producten te vergroten. Van der Lubbe is sinds 2006 werkzaam als marketing directeur bij Warner Home Entertainment Benelux, waar hij verantwoordelijk is voor de algehele marketing van de producten dvd, Blu-ray en games. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor digitale distributie waaronder video on demand.

related partner content for mobile comes here

Voor zijn overstap naar Warner bekleedde Van der Lubbe de functie van marketing directeur Guinness Continental Europe, onderdeel van het concern Diageo en werkte hij bij AkzoNobel Coatings, GranFood en Bacardi-Martini.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in