Stop Aids Now! campagne rond 'vadertje en moedertje’


Stop Aids Now! vraagt met een campagne rond 'vadertje en moedertje spelen' aandacht voor de toekomst van aidsweeskinderen.
Stop Aids Now!-ambassadeurs Nicolette Kluijver en Angela Groothuizen plaatsten vrijdag ter gelegenheid van Wereld Aids Dag de Amsterdamse Nieuwmarkt vol met karakteristieke speelhuisjes, die symbool staan voor het spelen van vadertje en moedertje. Op tv vraagt Stop Aids Now! met een commercial aandacht voor het leven van deze weeskinderen. Het verhaal acther de commercial en de activatie van de campagne vindt plaats op internet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits
Concept: Achtung!
Technische realisatie: Thispagecannotbefound
TVC: Comrad
TVC regie: Jonathan Elbers
Sound design: Big Orange
Verantwoordelijk bij klant: Wijnand van der Werf
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid