Vodafone grote winnaar SponsorRingen 2012


Vodafone won in drie SponsorRing-categorieën en werd bovendien uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar. Het telecombedrijf was in vier categorieën genomineerd. Vodafone ontving een Ring in de categorie Media voor The Voice of Holland en in de categorie Kunst en Cultuur voor Vodafone Firestarters. Ook ontving Vodafone met Firestarters de Innovatie SponsorRing voor de samenwerking met ID&T in de categorie Entertainment bleef het bij een nominatie.
Het juryrapport over Vodafone: "Met als overkoepelende merkbelofte Power to You durft Vodafone risico te nemen en benadert het bedrijf sponsorprojecten volledig geïntegreerd, tot en met speciale businessproposities aan toe. Vodafone heeft dit jaar meer dan het maximale uit haar sponsorships gehaald. De belofte kan dit jaar dan ook met recht worden: Power to Vodafone."
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe SponsorRing in de categorie Sport ging naar Randstad voor de ‘Werken aan Sportieve Ambities’-campagne. De prijs werd uitgereikt door Randstad-ambassadeur Erben Wennemars. De categorie Maatschappij werd gewonnen door Coca-Cola en Mission Olympic. De Rabobank Groep verdiende een SponsorRing als founder van de Floriade 2012 in de categorie Entertainment.
Heleen Crielaard, hoofd sponsoring bij Rabobank Nederland, werd uitgeroepen tot Sponsor Personality van het Jaar omdat zij ‘met veel passie en overtuiging telkens het verschil weet te maken’.
Een speciale SponsorRing werd door Richard Krajicek uitgereikt aan Frank van den Wall Bake voor zijn bijzondere bijdrage aan de sponsoringindustrie. Van den Wall Bake heeft volgens het bestuur van de Stichting Sponsor Ring aan de wieg gestaan van de ontwikkeling van het sponsorvak in Nederland. Hij wordt geprezen als ‘een voorvechter en pionier in een wereld waarvan de commerciële mogelijkheden nog ontdekt moesten worden’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid