Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone grote winnaar SponsorRingen 2012

Vodafone is donderdag 29 november de grote winnaar geworden bij de uitreiking van de SponsorRingen, de prijs voor de beste sponsorcases van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vodafone won in drie SponsorRing-categorieën en werd bovendien uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar. Het telecombedrijf was in vier categorieën genomineerd. Vodafone ontving een Ring in de categorie Media voor The Voice of Holland en in de categorie Kunst en Cultuur voor Vodafone Firestarters. Ook ontving Vodafone met Firestarters de Innovatie SponsorRing voor de samenwerking met ID&T in de categorie Entertainment bleef het bij een nominatie.

related partner content for mobile comes here

Het juryrapport over Vodafone: "Met als overkoepelende merkbelofte Power to You durft Vodafone risico te nemen en benadert het bedrijf sponsorprojecten volledig geïntegreerd, tot en met speciale businessproposities aan toe. Vodafone heeft dit jaar meer dan het maximale uit haar sponsorships gehaald. De belofte kan dit jaar dan ook met recht worden: Power to Vodafone."

De SponsorRing in de categorie Sport ging naar Randstad voor de ‘Werken aan Sportieve Ambities’-campagne. De prijs werd uitgereikt door Randstad-ambassadeur Erben Wennemars. De categorie Maatschappij werd gewonnen door Coca-Cola en Mission Olympic. De Rabobank Groep verdiende een SponsorRing als founder van de Floriade 2012 in de categorie Entertainment.

Heleen Crielaard, hoofd sponsoring bij Rabobank Nederland, werd uitgeroepen tot Sponsor Personality van het Jaar omdat zij ‘met veel passie en overtuiging telkens het verschil weet te maken’.

Een speciale SponsorRing werd door Richard Krajicek uitgereikt aan Frank van den Wall Bake voor zijn bijzondere bijdrage aan de sponsoringindustrie. Van den Wall Bake heeft volgens het bestuur van de Stichting Sponsor Ring aan de wieg gestaan van de ontwikkeling van het sponsorvak in Nederland. Hij wordt geprezen als ‘een voorvechter en pionier in een wereld waarvan de commerciële mogelijkheden nog ontdekt moesten worden’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in