Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma duikt in Apple 'Passbook'

Sanoma Media introduceert een nieuwe mobiele advertentiepropositie gebaseerd op Passbook, de mobiele portemonnee van Apple.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Passbook is als verzamelapp voor kortingsbonnen, lidkaarten en tickets echt van toegevoegde waarde voor de gebruiker. Door deze samenwerking bieden we de retailer een unieke mobiele activatiemethode', zegt Victor Beerthuis, mobile en innovation manager Sanoma Media in een persbericht.

Retailers zien in de nieuwe activatiemethode een mogelijkheid om meer klanten de winkel in te krijgen. Bovendien krijgen ze de mogelijkheid om te registreren hoeveel extra klanten en verkopen de advertenties daadwerkelijk opleveren.

Passbook
Apple introduceerde onlangs naast de iPhone 5 ook 'Passbook', een eerste stap naar de virtuele portemonnee op de telefoon. Passbook is een mobiele applicatie die vanaf nu standaard op alle Apple telefoons geïnstalleerd wordt, en dient als verzamelplaats voor kortingsbonnen, toegangskaarten, klantenkaarten en cadeaukaarten. Gebruikers tonen de virtuele bonnetjes en pasjes wanneer ze bij de kassa afrekenen.

'Gebruikers willen hun favoriete app niet verlaten als ze op een advertentie tappen. Bij Passbook advertenties verlaten gebruikers een app niet, maar worden de kortingsbonnen automatisch toegevoegd. Bovendien komt de gebruiker zijn kortingsbon weer tegen wanneer hij in zijn mobiele portemonnee kijkt', aldus Jelle Prins, cofounder Shopreme.com.

Probeer de activatiemethode op de iPhone .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in