Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe commercieel directeur voor Vitesse

De Arnhemse voetbalclub heeft Peter Gansler als nieuwe commercieel directeur aangesteld. De Amerikaan moet meer multinationals aan Vitesse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf maandag geeft Gansler leiding aan de afdelingen Zakelijke relaties en Fanservice. Ook wordt hij verantwoordelijk voor de omzet van het complete business- en consumentenpakket. Zijn zorg wordt om meer supporters naar het stadion te trekken.

related partner content for mobile comes here

Gansler werkt sinds 2001 in de sportmarketing, waaronder Adidas America en Adidas International. Bij deze laatste was hij wereldwijd verantwoordelijk voor de voetbalmarketing. Voor zijn vertrek naar Vitesse was hij Director of Team Sports voor The Specialized Marketing Group (TSMGI). Daar sloot hij o.a. een miljoenencontract af als shirtsponsor van Manchester United. Maandag gaat Gansler voor de club uit Arnhem aan de slag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in