Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Facebook like naar Facebook hug

Agis is een campagne gestart waarbij de consument persoonlijke knuffels uitdeelt op Facebook.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Waar je om geeft, daar wil je goed voor zorgen.' Dit is de basis van een menselijke campagne die speelt op radio, tv en in sociale media. In een commercial geven mensen een hug aan de kijker. Hiernaast introduceert Agis nu de video-hug op Facebook.

related partner content for mobile comes here

Met de video-hug kunnen gebruikers naast de gewone ‘like’ aan iemand laten zien hoeveel ze om een persoon geven, met een persoonlijke knuffel. Hiervoor heeft Agis een ontwikkeld waarmee via de webcam een omhelzing is op te nemen, eventueel voorzien van een persoonlijke boodschap.

Bekijk de commercial:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Concept & Strategie: KOEN

Update:
Navraag bij Koen leert ons dat ze het fenomeen 'The nicest place on the internet' kennen (zie de reactie onder dit artikel). Dit is als inspiratie gebruikt en zo is het ook aan de klant gepresenteerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in