Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze week in Adformatie

Alles over de Mercurs, het afschaffen van de bureaukorting door de Ster, Reclameman 2012 Simon Neefjes en de ontmanteling van Wegener.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze week in Adformatie:

related partner content for mobile comes here

- Tijdschriften waar de passie van afspat. Hoofdredacteur Esther Goedegebuure (foto) van Mercur Tijdschrift van het Jaar Jan: 'Ik ben heel goed in staat de uitgever ervan te overtuigen om niet op ons budget te bezuinigen.'

- Harry Dekker (Unilever) over het afschaffen van de 15%-bureaukorting door de Ster: 'De geldstroom zoals die nu is heeft zijn functie gekregen.'

- TBWA\Neboko blijft investeren in digital en groeit licht dit jaar, aldus Reclameman van het Jaar Simon Neefjes: 'Ik denk dat we beter kunnen spreken van een nieuwe tijd dan van een crisis, want ik vrees dat dit niet zomaar voorbij gaat, het is meer een permanente nieuwe werkelijkheid.'

- Wat gaat er met Wegener gebeuren? De ontmanteling van een Nederlands krantenbastion.

- Alles wat je moet weten over de nieuwe Cookiewet.

- En Ebele Wybenga over de verwatering van het merk TedX

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in