Deze week in Adformatie


Deze week in Adformatie:
- Tijdschriften waar de passie van afspat. Hoofdredacteur Esther Goedegebuure (foto) van Mercur Tijdschrift van het Jaar Jan: 'Ik ben heel goed in staat de uitgever ervan te overtuigen om niet op ons budget te bezuinigen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- Harry Dekker (Unilever) over het afschaffen van de 15%-bureaukorting door de Ster: 'De geldstroom zoals die nu is heeft zijn functie gekregen.'
- TBWA\Neboko blijft investeren in digital en groeit licht dit jaar, aldus Reclameman van het Jaar Simon Neefjes: 'Ik denk dat we beter kunnen spreken van een nieuwe tijd dan van een crisis, want ik vrees dat dit niet zomaar voorbij gaat, het is meer een permanente nieuwe werkelijkheid.'
- Wat gaat er met Wegener gebeuren? De ontmanteling van een Nederlands krantenbastion.
- Alles wat je moet weten over de nieuwe Cookiewet.
- En Ebele Wybenga over de verwatering van het merk TedX
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid