Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruud Tuithof winnaar Six Word Story Interbest

Met 'Heimwee voerde me verder van huis' is Ruud Tuithof winnaar geworden van de Six Word Story van Interbest.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als winnaar van de copywriters-editie van de Six Word Story gaat Tuithof met Interbest mee naar het 59ste International Festival of Creativity.
Winnaar van de publiekswedstrijd is Harm Jan Bouwknegt met ‘Waarom verliet jij mij niet eerder?’. Het verhaal van Bouwknegt siert binnenkort een reclamemast van Interbest langs de snelweg.

related partner content for mobile comes here

Uit duizenden sms-inzendingen werden vijf finalisten geselecteerd door de vakjury met daarin Marion Pauw, Peter Buwalda, Robert Vuijsje, Saskia Noort en Christophe Vekeman.
De vijf finalisten mochten hun verhaal van zes woorden voordragen tijdens de NightWriters avond Ink+ Drink in Bar22, waar Saskia Noort, Ronald Giphart en Kluun het verhaal van Harm Jan Bouwknegt ‘Waarom verliet jij mij niet eerder?’ uitverkoren als winnaar.
Kluun maakte vervolgens in de radioshow van Giel Beelen de winnaar van de Six Word Story wedstrijd 2012 bekend.

Vorig jaar won Cindy Willems met ‘Ik luister. Zei hij. En zapte’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in