JWT wint inhaakwedstrijd AD
EK inhaker van JWT voor Opel Ampera eindigde voor inhakers voor Heineken (Boomerang Create) en Nurofen (Euro RSCG).
De EK inhaakwedstrijd voor reclamebureaus, georganiseerd door het AD, is gewonnen door JWT Amsterdam. Er werden 25 inhakers ingezonden. De inzending voor Opel Ampera werd als beste beoordeeld omdat de inhaker volgens de jury goed past bij het product, een sterk concept heeft en goed inspeelt op de emotie die het EK losmaakt. JWT wint onder meer een gratis plaatsing in AD Sportwereld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De jury bestond uit Remy Kurpershoek (creative supervisor bij BSUR), Christiaan Ruesink (Hoofdredacteur AD) en Olav Bongarts (commercieel directeur van de Persgroep Advertising). Daarnaast hebben lezers van het AD hun mening gegeven via een online vragenlijst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid