Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Groene’ abri van Clear Channel Hillenaar

Voor De Gezonde Stad, een nieuwe organisatie die duurzame initiatieven in Amsterdam stimuleert en zichtbaar maakt, bouwde Clear Channel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag, 4 juni, is de abri op station Amsterdam Bijlmer Arena niet alleen om naar te kijken, maar ook om van te eten.

related partner content for mobile comes here

Reizigers kunnen de hele dag tomaten, aardbeien en paprika’s plukken van planten die rondom de abri uitgestald zijn.

Met deze actie wil laten zien dat groen ondernemen leuk is en kansen biedt.

Naast de groene spectacular op station Amsterdam Bijlmer Arena is de campagne de komende twee weken te zien op diverse metrostations in Amsterdam.

meldt zelf ook ‘groen bezig te zijn’.

Zo bestaan de objecten van de buitenreclame-exploitant uit ‘zoveel mogelijk recyclebaar materiaal of restproducten die bij afvalverwerking minder milieubelastend zijn’.

Ook zijn een groot aantal objecten verlicht via Edge-light of LED technieken, wordt postermateriaal gerecycled en wordt gebruik gemaakt van groene stroomleveranciers, aldus Clear Channel Hillenaar.

De Gezonde Stad stimuleert verantwoord ondernemen en verbindt bedrijven en Amsterdammers. Ook adviseert De Gezonde Stad bedrijven over verantwoord ondernemen en maakt groene initiatieven zichtbaar via Amsterdamse media. De organisatie komt voort uit Milieucentrum Amsterdam en wordt gesteund door ongeveer zeventig aangesloten natuur- en milieuorganisaties in de stad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in