WSPA en FHV achter 'Binnenmelk'
WSPA en FHV BBDO bedachten het fictieve product Binnenmelk om onder de aandacht te brengen dat 400.000 koeien in Nederland nooit buiten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Via billboards en online werd aandacht voor het 'nieuwe product' gevraagd. Vandaag werd in Koffietijd onthuld dat WSPA achter de melkpakken zit. Op Binnenmelk.nl zijn melkproducten te vinden van koeien die wel in de wei hebben gestaan.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Credits:
Opdrachtgever: WSPA
Bureau: FHV BBDO
Creatie:Thomas Overweg, Tim Visser
Strategie:Derk van Beek
Accountbehandeling: Eke Rog
Media: Michiel Dieperink, Esther Hendriks, Dean Koekebakker (OMD)
Verantwoordelijk bij klant: Maartje Maas, Julie Middelkoop, Ruud Tombrock, Paul van Tongeren, Dirk-Jan Verdonk
Productie: 51North
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid