
Dat bleek uit de resultaten die het Luxemburgse concern woensdag bekendmaakte.
RTL Group zag de omzet in het eerste kwartaal met 6,3 procent stijgen tot 1,3 miljard euro, terwijl de operationele winst met 191 miljoen euro gelijk bleef op jaarbasis. Volgens het mediabedrijf 'weerspiegelden de advertentiemarkten de staat van de economieën die nu door de eurocrisis laveren'. De Duitse advertentiemarkt groeide significant, de Franse markt verbeterde enigszins. De Nederlandse en Belgische markten krompen en in Zuid- en Oost-Europa was sprake van een sterke daling.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe Nederlandse RTL-zenders voerden onder leiding van RTL4 het marktaandeel in de doelgroep van 20- tot 49-jarigen op van 32,7 procent naar 34 procent.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee