Overslaan en naar de inhoud gaan

RA*W kijkt of er nog wat te leren valt in Cannes

RA*W deelt deze week op Adformatie zijn ervaringen en insights vanuit Frankrijk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De meeste pers schrijft tijdens het Cannes Lions Festival over winnaars en heeft minder aandacht voor de kennis en inspiratie die het festival biedt. gaat daarom met 28 RA*W-reporters in Cannes op zoek naar scherpe insights en inspirerende verhalen.

related partner content for mobile comes here

Dagelijkse &;Food for Thought&;
Met een lunchmail genaamd &;Food for Thought&; biedt RA*W - de stichting die zich inzet voor talentontwikkeling in de reclame - thuisblijvers een dagelijks inspiratieshot. Hierbij moet gedacht worden aan interessante quotes en opvallende learnings van de Cannes-seminars.

Talent meets internationale kopstukken
Internationale kopstukken uit de creatieve industrie waaronder Dylan Williams, Global Chief Strategy & Innovation Officer van Publicis en Sedef Onar, Director of Talent van 72andSunny, zijn door RA*W uitgenodigd voor &;private Q&A’s&;. Dit jaar zullen een aantal van deze sessies voor het eerst ook te volgen zijn via een livestream op het Twitter-kanaal van de stichting: . De exacte tijdstippen van de live-uitzendingen zullen gedurende het festival bekend worden gemaakt via Facebook en Twitter.

After Cannes
Nieuw dit jaar is RA*W’s &;after Cannes&;-event, waar jong talent samen met een aantal gevestigde namen terugblikt op de belangrijkste learnings van het festival. Tijdens het event worden inzichten uit seminars gedeeld, gespotte trends besproken en komt een kleine selectie van opvallende cases aan het bod. Het RA*W &;after Cannes&;-event vindt plaats op 22 juli en geïnteresseerden kunnen zich binnenkort aanmelden via de Facebook-pagina van RA*W.

RA*W volgen
De &;RA*W Reporters&; verzamelen tijdens de week opgedane inspiratie en content op , Facebook, Twitter en Instagram. Ook kunnen mensen zich op de site van RA*W aanmelden voor een speciale lunchmail en worden de ervaringen van de reporters ook gedeeld op Adformatie.

De trip van RA*W naar Cannes Lions wordt mede mogelijk gemaakt door JCDecaux, Stichting Tick en Result Recruitment.

We enjoyed our first Cannes Cans - thanks for the &;free&; beer!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in