Overslaan en naar de inhoud gaan

Audax Publishing brengt tijdschrift Glossy terug op de markt

De uitgever heeft ook een nieuwe directie: Ivo Janssens (algemeen directeur) samen met Wim Schaap en Jacques de Leeuw.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Audax , maar brengt de vrouwentitel nu in vernieuwde vorm met allereerst een zomerspecial vanaf morgen op de markt. Ivo Janssens: ‘Het besluit om Glossy terug te laten keren is vrij simpel. Audax Publishing focust zich op het vrouwensegment – de doorsnee vrouw, specifieker – en daar past Glossy prima in.’

Audax komt eerst met een zomereditie, in een oplage van 50.000 exemplaren en 124 pagina’s dik en brengt later in het jaar ook een wintereditie op de markt. ‘Op basis daarvan kijken we of we misschien in 2016 met meer nummers kunnen komen. Zes zou ideaal zijn.’

Glossy heeft wel de glossy cover, maar het binnenwerk wordt op ‘verbeterd krantenpapier’ gedrukt. ‘Het houdt wel die glossy uitstraling’, zegt Janssens. De eerste ‘Glossy 2.0’ ligt vanaf morgen in de schappen.

Janssens meldt verder dat de directie van Audax Publishing sinds kort wordt gevormd door hemzelf met Wim Schaap en eigenaar Jacques de Leeuw, die eind vorig jaar al aankondigde weer (tijdelijk)  weer in de directie van moederconcern Audax zitting te nemen. ‘Dat werkt goed. Het blijkt onder meer uit onze omzetcijfers uit advertenties en abonnementen.’ 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in