Belvilla verkiest Woedend! boven Leukwerkt en Dawn
De drie bureaus werd gevraagd om een sterk vervolg op de meest recente campagne van de vakantiehuizenaanbieder.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Eylard Wurpel, Group cmo van @Leisure Group, is verheugd: 'Woedend! presenteerde een verfrissend concept dat op alle touchpoints het verhaal van Belvilla vertelt. We werken intern met alle afdelingen samen om het nieuwe campagneconcept optimaal in te vullen. Zo draagt de campagne direct bij aan een fijne en verzorgde vakantie-ervaring. Je krijgt echt zin om te boeken!'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Paul Woltering legt uit: 'In onze strategie stellen we onszelf de vraag: hoe maak je vakantiepret het beste voelbaar vóór, tijdens en na de reis? Zo wordt elk relevant moment steeds zo goed mogelijk ingevuld en via het sterkste kanaal. En dan kijken we welke content het beste scoort.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid