Overslaan en naar de inhoud gaan

Belvilla verkiest Woedend! boven Leukwerkt en Dawn

De drie bureaus werd gevraagd om een sterk vervolg op de meest recente campagne van de vakantiehuizenaanbieder.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eylard Wurpel, Group cmo van Group, is verheugd: &;Woedend! presenteerde een verfrissend concept dat op alle touchpoints het verhaal van Belvilla vertelt. We werken intern met alle afdelingen samen om het nieuwe campagneconcept optimaal in te vullen. Zo draagt de campagne direct bij aan een fijne en verzorgde vakantie-ervaring. Je krijgt echt zin om te boeken!&;

related partner content for mobile comes here

Paul Woltering legt uit: &;In onze strategie stellen we onszelf de vraag: hoe maak je vakantiepret het beste voelbaar vóór, tijdens en na de reis? Zo wordt elk relevant moment steeds zo goed mogelijk ingevuld en via het sterkste kanaal. En dan kijken we welke content het beste scoort.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in