
Eylard Wurpel, Group cmo van @Leisure Group, is verheugd: 'Woedend! presenteerde een verfrissend concept dat op alle touchpoints het verhaal van Belvilla vertelt. We werken intern met alle afdelingen samen om het nieuwe campagneconcept optimaal in te vullen. Zo draagt de campagne direct bij aan een fijne en verzorgde vakantie-ervaring. Je krijgt echt zin om te boeken!'
Paul Woltering legt uit: 'In onze strategie stellen we onszelf de vraag: hoe maak je vakantiepret het beste voelbaar vóór, tijdens en na de reis? Zo wordt elk relevant moment steeds zo goed mogelijk ingevuld en via het sterkste kanaal. En dan kijken we welke content het beste scoort.'
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee