Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe Darre van Dijk creatief werk bedenkt voor Coca-Cola

Executive Creative Director van Ogilvy geeft kijkje in de keuken tijdens Adfo Live.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is de creatieve baas bij Ogilvy Amsterdam. Zijn lijst met awards is lang, telt er inmiddels 150. Waarvan 8 Cannes Lions (ook een Grand Prix), Clio’s, Epica’s, ADCN-lampen en San Accenten. Voor campagnes van onder andere CenterParcs, XS4ALL en Dela.

related partner content for mobile comes here

Darre maakt onderdeel uit van het internationale Ogilvy-team dat werk levert voor de Coca-Cola Choose Happiness campagne in Europa. En daar gaat hij tijdens Adfo Live iets over vertellen, samen met Guido Rosales , Integrated Marketing Communications Director bij Coca-Cola.

Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september

Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op Adfo Live alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology… Meer weten over ? Ga naar de site en .

Kaarten voor het event kosten 99 euro, maar abonnees van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie mogen er gratis in.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in