Overslaan en naar de inhoud gaan

BrandBase versterkt zich met Martijn van der Rijken

Van der Rijken (41) gaat bij het reclamebureau aan de slag als creative director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder werkte Van der Rijken ruim acht jaar als creative director bij , waarvan vijf jaar als partner. Daar werkte hij met klanten als Coca-Cola, Het Rode Kruis, ING en FrieslandCampina. Daarvoor werkte Van der Rijken periodes bij TBWA/Tequila, Qi en Fabrique. 

related partner content for mobile comes here

is zich snel en breed aan het ontwikkelen en daar ga ik aan meebouwen.&;, aluds Van der Rijken over zijn overstap. &;Ik werd getriggerd door het credo “We make people smile”. BrandBase is gespecialiseerd in slimme off- en online activatieprogramma&;s, met veelal een live component. Hierdoor creëer je als merk een waardevolle ervaring bij je doelgroep. Door deze activaties op een aantrekkelijke wijze in beeld te brengen, zorg je dat een grotere doelgroep dezelfde positieve merkervaring geboden wordt.’

Door groei op bestaande klanten en enkele nieuwe opdrachtgevers was er binnen BrandBase behoefte aan een ervaren creative director. Directeur Marvin Pupping: ‘Wij creëren vaak omvangrijke activatieprogramma’s waarbij een groot idee een crossmediale invulling krijgt. De ervaring van Martijn, ook op het gebied van online, past hier heel erg goed bij en hij kan onze activaties weer een stap verder brengen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in