Overslaan en naar de inhoud gaan

Peugeot komt met mobiele virtual reality 'film-meets-game'

Het virtual reality-spel van Peugeot is ontwikkeld door digitaal bureau dpdk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dpdk creëert mobile virtual reality activatie &;&; voor Peugeot.

related partner content for mobile comes here

3D
De opdracht was een campagne creëren die aansluit op de internationale TVC waarin de Peugeot 208 geïntroduceerd wordt. Het resultaat is een game die de consument uitdaagt om de draak, die in de TVC tot leven komt, te vangen. De &;film-meets-game combinatie&; bestaat uit een mix van 360 graden beelden en een virtuele 3D wereld. 

Cardboard
De ervaring is te bekijken in Google cardboard, maar ook op een desktop en in de mobiele browser. 

Vervolg
De campagne is een vervolg op de lanceringscampagne van de Peugeot 208 op de AutoRAI in april. Bezoekers kregen toen de kans een interactieve virtuele proefrit te maken door de Oculus Rift te combineren met &;Leap Motion Technology&; en drone beelden.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in