Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Eneco’s Toon Zon met RTL Weer

Eneco introduceert deze week Toon Zon. Rond deze innovatie wordt samengewerkt met Buienradar en RTL Weer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eneco Toon Zon is een uitbreiding op Toon waarmee direct inzicht kan worden verkregen in wat zonnepanelen in euro’s opwekken. Eneco, Mindshare en Volt hebben voor de introductie een branded content concept ontwikkeld, met als basis een samenwerking met Buienradar en RTL Weer, vanuit het centraal thema &;opgewekt&;. Mindshare is verantwoordelijk voor de totstandbrenging en opzet van de samenwerking met RTL.

related partner content for mobile comes here

De Buienradar meteorologen van RTL Weer zullen op zonnige dagen in-program aandacht besteden aan de kracht van de zon en de hoeveelheid opgewekte zonne-energie.

Om nog meer digitale awareness te creëren voor Toon Zon begint ook de activatie . Eind deze week gaat er een interactieve kaart live waarin een verband wordt gelegd tussen live weerdata en het positieve sentiment in tweets en Instagram posts.

Floortje van den Berg van Eneco: &;Met de redactionele ondersteuning door Buienradar meteorologen in RTL Weer claimt Eneco op een natuurlijke manier het weer in relatie met Toon Zon. Onder andere omdat Buienradar ook als feature op Toon zit, is dit een logische match voor ons.&;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Mindshare, strategie: Steven de Niet, Han Roode en Ward Cuiper
Volt, campagne strategie / concept / creatie: Pijke Oostra, Robbie Verdoes
RTL, concept: Richard Knaap, Axel Geijtenbeek
Eneco, klant: Yvette Anker, Floortje van den Berg
Video productie: Wenneker: Elles Markx, Martijn van Hees
MediaMonks, digitale productie: Joris Knetsch
Blue Mango Interactive, online advertising: Lodewijk van der Pol

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in