Overslaan en naar de inhoud gaan

MerkMoed

Van de week kreeg ik ze weer, die blaadjes van supermarkten en andere aanbieders van Consumensen producten. Ik heb geen Ja/Nee sticker op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zijn er niet teveel Merken vraag ik mij af.
Al die Merken proberen een plaatsje in onze geest te verwerven. Allemaal op prijs. Niet op kwaliteit. Maar mijn bovenkamer laat het vaak afweten als ik mijn boodschappenlijstje opschrijf. Wat heb ik nou eigenlijk nodig? Wil ik dat van een AHMerk of van een A Merk?
Ik heb tegenwoordig mijn boodschappenlijstje in mijn computer staan en via m’n iPhone schuim ik de supermarkt af.

related partner content for mobile comes here

Heb ik Merkvoorkeuren. Ja en Nee. Natuurlijk neem ik Duo Penotti als ik Duo Penotti nodig heb.
Dat liedje gaat nooit meer uit mijn hoofd. Natuurlijk neem ik de crostie crackers van Wasa. Natuurlijk zwicht ik voor twee voor de prijs van één.
Maar ik zwicht nooit voor een Merk dat zegt: ”ik ben duurder maar ik kan het waarmaken”. Die reclame heb ik nog niet gezien.

Ik zou nu eindelijk wel eens een Merk willen zien dat zegt “ik smaak twee voor de prijs van één” en dat kost een paar centen. Dat Merk zou ik onthouden. Terug dus naar het oude Benson & Hedges principe van dertig jaar geleden. Een Merk met excellente communicatie voor een prijs die je alleen op zondag kon permitteren.
Dus gezocht: een Merk met Moed.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in