MerkMoed


Zijn er niet teveel Merken vraag ik mij af.
Al die Merken proberen een plaatsje in onze geest te verwerven. Allemaal op prijs. Niet op kwaliteit. Maar mijn bovenkamer laat het vaak afweten als ik mijn boodschappenlijstje opschrijf. Wat heb ik nou eigenlijk nodig? Wil ik dat van een AHMerk of van een A Merk?
Ik heb tegenwoordig mijn boodschappenlijstje in mijn computer staan en via m’n iPhone schuim ik de supermarkt af.
Heb ik Merkvoorkeuren. Ja en Nee. Natuurlijk neem ik Duo Penotti als ik Duo Penotti nodig heb.
Dat liedje gaat nooit meer uit mijn hoofd. Natuurlijk neem ik de crostie crackers van Wasa. Natuurlijk zwicht ik voor twee voor de prijs van één.
Maar ik zwicht nooit voor een Merk dat zegt: ”ik ben duurder maar ik kan het waarmaken”. Die reclame heb ik nog niet gezien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Ik zou nu eindelijk wel eens een Merk willen zien dat zegt “ik smaak twee voor de prijs van één” en dat kost een paar centen. Dat Merk zou ik onthouden. Terug dus naar het oude Benson & Hedges principe van dertig jaar geleden. Een Merk met excellente communicatie voor een prijs die je alleen op zondag kon permitteren.
Dus gezocht: een Merk met Moed.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid