Overslaan en naar de inhoud gaan

ClickMerk

Merken moeten het hebben van oplossingen, waarde, waarheid, kwaliteit en nog zo wat van die dingen. Legoclick heeft dat begrepen. Met een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De mens wil verrast worden. Verrast worden met creativiteit, speelsheid en die een ontdekkingreis met het Merk wil maken. Ja zult u zeggen, lekker makkelijk met zo’n product, maar Lego was een paar jaar geleden op sterven na in de kist. Hele babyboomgezinnen en latere generaties hebben dozen vol met dat spul op zolder staan. De generatie die er mee opgegroeid is en nu wel ongeveer kindjes hebben rondlopen vonden het niet meer van deze tijd. Ook hier had de computer een aardverschuiving teweeg gebracht. Maar die zelfde computer en de ontwikkeling van het internet is nu tegelijkertijd de redding van de bouwsteentjes.

related partner content for mobile comes here

Een mooi voorbeeld van hoe een Merk zich kan vernieuwen met de nieuwe media en. . creativiteit. Creativiteit en inspiratie zijn de laatst overgebleven begrippen om veranderingen tot stand te brengen. Dat is bij veel Merken nog niet doorgedrongen, dat kunnen we iedere dag waarnemen. Er is dus nog veel te winnen en wie geïnspireerd wil worden kijkt even naar de url www.legoclick.com ook al is deze inspirerende site alweer enige tijd online. Het prachtige Leonardo da Vinci filmpje op deze site maakt je dag weer vrolijk. En als u een creatief idee voor de steentjes hebt kan je hier meteen contact met het Merk maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in