Sportweek en Viva maken Olympisch Magazine


Daarin staat alles over de Winterspelen volgende maand in Vancouver en het Nederlands Olympisch team. Het magazine wordt begin februari bijgesloten bij diverse mannen- en vrouwentitels van Sanoma Uitgevers en ook verspreid via de Partners in Sport van NOC*NSF.
Sanoma Uitgevers produceerde eerder al magazines rond Olympische Spelen voor NOC*NSF. Jan Paul de Wildt, uitgever Sport van Sanoma: 'Dit Olympisch Magazine sluit aan bij de strategische wens van NOC*NSF om de Olympische beleving ook breder op vrouwen te richten in plaats van alleen op de traditionele mannelijke sportliefhebber. We verspreiden het magazine dan ook via de abonnee-oplagen van Sanoma's sport- en mannenbladen en de vrouwen weekbladen in een oplage van 200.000 stuks.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBrandmanager Guido Klomp van de sportkoepel: 'Deze uitgave van het Olympisch Magazine is een goed voorbeeld van de diverse acties die NOC*NSF onderneemt om een betere aansluiting te vinden bij een bredere doelgroep.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid