Overslaan en naar de inhoud gaan

LOF Prijs 2010 voor Medisch Contact/Artsennet

Medisch Contact/Artsennet van Reed Business heeft de LOF Prijs voor Vakinformatie 2010 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat werd dinsdagmiddag bekend gemaakt in de Hermitage in Amsterdam. Medisch Contact van Reed Business was voor de derde keer genomineerd voor de prijs, die jaarlijks wordt toegekend aan een uitgave op het terrein van vak- en wetenschappelijke informatie. Aan de LOF Prijs voor Vakinformatie is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro.

related partner content for mobile comes here

De andere nominaties waren Boekblad (Media Business Press), Elsevier FiscaalTotaal (Reed Business), IEX Profs (IEX Media), OpMaat (Sdu Uitgevers), Second Sight (Secsi Media) en Skipr (Bohn Stafleu van Loghum/Springer).

Naast de LOF Prijs voor Vakinformatie kan de jury inzendingen onderscheiden voor bepaalde aspecten van de uitgeefprestatie die om uiteenlopende redenen extra aandacht verdienen van het uitgeefvak.

Deze Juryonderscheiding voor Inspiratie werd voor de eerste keer uitgereikt en is toegekend aan IEX Profs (IEX Media).

De LOF-jury 2010 stond onder voorzitterschap van Karin van Gilst, directeur Weekbladpers Tijdschriften en uitgever van Vrij Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in