Publieke zenders op 39,7 pct in week 3
De drie publieke zenders hadden in week 3 samen een marktaandeel van 39,7 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 24,5 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 20,9 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 24,4 pct. RTL 4 was tweede zender met een aandeel van 14,1, terwijl SBS 6 op 12,1 uitkwam.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma was het NOS Journaal van zondagavond met 3.021.000, gevolgd door De Reünie met 2,7 miljoen kijkers en Studio Sport Eredivisie met bijna 2,7 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid