Overslaan en naar de inhoud gaan

Er mag weer stevig gedronken worden van Gall & Gall

Het weekend is voortaan van Gall & Gall, als het aan de slijter ligt tenminste. De drankenhandel startte hiertoe een nieuwe campagne,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het weekend is voortaan van , als het aan de slijter ligt tenminste. De drankenhandel startte hiertoe een nieuwe campagne, met de pay off Prettig Weekend - Gall & Gall.

related partner content for mobile comes here

De drankenhandel claimt het weekend, zo staat het in het persbericht… Want volgens Gall & Gall ‘lenen veel momenten zich bij uitstek voor een lekker glas. Of het nou om een winterweekend, filmweekend, culinair weekend, meidenweekend of joggingpakweekend gaat.’

Een glaasje wijn bij het eten, daar verdient Gall & Gall te weinig mee. Nee, er moet steviger gedronken worden op de zaterdag en zondag. Ik zie in ieder geval geen biertjes langskomen in de commercial; het is minstens wijn, maar het liefste sterke drank, al dan niet verwerkt in een cocktail.

En voor iedereen wat wils, zelfs zwangere vrouwen krijgen een ...

Het Amsterdamse bureau Doom & Dickson ontwikkelde de campagne, die breed ingezet wordt op tv, in de huis aan huis folder en het magazine van Gall & Gall.

De tv-commercial beleefde zijn première op vrijdagavond 29 januari om 21.05 uur op RTL 5 en is daarna op verschillende zenders te zien.

De nieuwe Gall & Gall campagne is het vervolg op de winkel- en merkmetamorfose die in 2009 in gang werd gezet. Met een nieuwe huisstijl, een make-over van meer dan 500 winkels en de restyling van de website en het foldermateriaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in