Er mag weer stevig gedronken worden van Gall & Gall


Het weekend is voortaan van Gall & Gall, als het aan de slijter ligt tenminste. De drankenhandel startte hiertoe een nieuwe campagne, met de pay off Prettig Weekend - Gall & Gall.
De drankenhandel claimt het weekend, zo staat het in het persbericht… Want volgens Gall & Gall ‘lenen veel momenten zich bij uitstek voor een lekker glas. Of het nou om een winterweekend, filmweekend, culinair weekend, meidenweekend of joggingpakweekend gaat.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen glaasje wijn bij het eten, daar verdient Gall & Gall te weinig mee. Nee, er moet steviger gedronken worden op de zaterdag en zondag. Ik zie in ieder geval geen biertjes langskomen in de commercial; het is minstens wijn, maar het liefste sterke drank, al dan niet verwerkt in een cocktail.
En voor iedereen wat wils, zelfs zwangere vrouwen krijgen een borrel in de hand gedrukt...
Het Amsterdamse bureau Doom & Dickson ontwikkelde de campagne, die breed ingezet wordt op tv, in de huis aan huis folder en het magazine van Gall & Gall.
De tv-commercial beleefde zijn première op vrijdagavond 29 januari om 21.05 uur op RTL 5 en is daarna op verschillende zenders te zien.
De nieuwe Gall & Gall campagne is het vervolg op de winkel- en merkmetamorfose die in 2009 in gang werd gezet. Met een nieuwe huisstijl, een make-over van meer dan 500 winkels en de restyling van de website en het foldermateriaal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid