Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Marketeers in technische bedrijven richten zich op strategische issues’

‘Beter begrijpen van klantwensen, het berekenen van klantwaarde, het toe-eigenen van klantwaarde en de verandering van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketeers in technische bedrijven richten zich hiermee op strategische issues in hun bedrijf.

related partner content for mobile comes here

De thema’s laten volgens de onderzoekers zien dat de marketeers in technische ondernemingen zich voornamelijk bezig houden/moeten houden met het zoeken, creëren en verankeren van onderscheidend vermogen. Duurzaam concurrentievoordeel ligt niet alleen in de techniek, maar volgens de onderzoekers ontstaat concurrentiekracht pas wanneer de technische competenties worden gecombineerd met onder andere marketingcompetenties.

Uit het onderzoek blijkt ook dat thema’s als ‘internetmarketing’ en het gebruik van ‘social media’ geen prioriteit hebben bij de industriële marketeer. Dit in tegenstelling tot veel andere (niet-technische) business-to-business markten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in