Nieuw logo moet Schiphol modernere uitstraling geven
Schiphol zegt niet wat voor investering met het nieuwe logo gemoeid is. “Omdat veel gebeurt op vervangingsbasis is het niet een enorm grote investering,” aldus een woordvoerster. Het nieuwe logo heeft een ‘vriendelijker lettertype en uitstraling’. Het woord Schiphol wordt meer benadrukt in het logo ten koste van de naam Amsterdam Airport.
Op dit moment wordt het drukwerk zoals de brochures voorzien van het nieuwe beeldmerk, waar de achtergrondkleuren rood en blauw plaats hebben gemaakt voor grijs. De informatiebalies op de luchthaven worden vanaf februari onder handen genomen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaIn het voorjaar wordt het grote logo op het hoofdkantoor van Schiphol vervangen en in het tweede kwartaal de meest in het oog springende, die op het plein van Schiphol Plaza. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid