Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk drijft de spot met Hamsterweken

Dirk van den Broek drijft in een dagbladadvertentie de spot met de Hamsterweken van Albert Heijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Hamsterweken? Hamsterjaar!’, staat in de advertentie. ‘Hamsters zijn leuk. Hamsters zijn lief. En hamsters zijn sympathiek. Ze hebben eigenlijk maar één nadeel: zodra ze weg zijn, betaalt u weer de hoofdprijs. Daarom kunt u de boodschappen beter bij Dirk doen. Want Dirk heeft het hele jaar lage prijzen en altijd de beste aanbiedingen in plaats van een week of drie.'

related partner content for mobile comes here

Daarmee stelt Dirk dat consumenten bij deze supermarktformule iedere dag van het jaar kunnen hamsteren in plaats van een paar weken.

Begin deze maand stond er al een Dirk-advertentie in de dagbladen met de resultaten van een test van de Consumentenbond. Volgens Dirk heeft de Consumentenbond in december 2009 aangetoond dat de prijzen van A-merken en huismerken bij de formule een stuk goedkoper zijn dan bij Albert Heijn, C1000 en Super de Boer.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in