
De nieuwe orde is al langer zich een weg aan het banen in onze maatschappij. Alles sluit in elkaar, door de informatiemaatschappij werd een nieuw fenomeen geïntroduceerd: transparantie. Daar moesten we aan wennen. Dat alles geregistreerd staat en dat alles dus aan de oppervlakte kan komen. De Consumens speelt daar een cruciale rol in. De transparantie werd niet door overheden geïntroduceerd, integendeel.
De nieuwe informatiemaatschappij werd overgenomen door techniek en de alerte Consumens. Het daglicht liet zien dat er mensen exorbitante bonussen opstreken zonder onderscheidende kwaliteiten te bezitten. Niet wisten wat hun bedrijf nu eigenlijk deed en niet deed. Dat gold voor bedrijven en dat gold voor Merken. Merk en marketingstrategen die braaf hun best deden om adequate Merkstrategiën te ontwikkelen voor Merken die met foute info kwamen.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGB
De maatschappij is onvermijdelijk bezig orde op zaken te stellen. Merken die weer willen zijn wat ze werkelijk zijn. In direct contact met hun Consumens.
De Consumens die al snel door heeft of ze met een eerlijk Merk te maken hebben en met een gerust hart voor een eerlijk Merk kiezen. Die door allerlei communicatiefratsen heenkijken en die gezamenlijk afspreken om van een Merk te houden of niet te houden.
Het worden weer tijden voor eerlijke informatie en eerlijke mensen, die eerlijke Merken maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee