Overslaan en naar de inhoud gaan

EerlijkMerk

Eerlijkheid was ver te zoeken in onze geld gedreven wereld. Mens en Merk lieten zich verleiden door macht, marktaandeel en machinatie. We…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe orde is al langer zich een weg aan het banen in onze maatschappij. Alles sluit in elkaar, door de informatiemaatschappij werd een nieuw fenomeen geïntroduceerd: transparantie. Daar moesten we aan wennen. Dat alles geregistreerd staat en dat alles dus aan de oppervlakte kan komen. De Consumens speelt daar een cruciale rol in. De transparantie werd niet door overheden geïntroduceerd, integendeel.

De nieuwe informatiemaatschappij werd overgenomen door techniek en de alerte Consumens. Het daglicht liet zien dat er mensen exorbitante bonussen opstreken zonder onderscheidende kwaliteiten te bezitten. Niet wisten wat hun bedrijf nu eigenlijk deed en niet deed. Dat gold voor bedrijven en dat gold voor Merken. Merk en marketingstrategen die braaf hun best deden om adequate Merkstrategiën te ontwikkelen voor Merken die met foute info kwamen.

De maatschappij is onvermijdelijk bezig orde op zaken te stellen. Merken die weer willen zijn wat ze werkelijk zijn. In direct contact met hun Consumens.
De Consumens die al snel door heeft of ze met een eerlijk Merk te maken hebben en met een gerust hart voor een eerlijk Merk kiezen. Die door allerlei communicatiefratsen heenkijken en die gezamenlijk afspreken om van een Merk te houden of niet te houden.
Het worden weer tijden voor eerlijke informatie en eerlijke mensen, die eerlijke Merken maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in