Esprix gaat in 2010 een nieuwe fase in
Esprix, de prijs voor marketing werk met impact, gaat in 2010 een nieuwe fase in. De positionering is aangepast, de jurering transparanter gemaakt en de activiteiten uitgebreidt. Met deze veranderingen speelt de organisatie van de vakprijs goed in op de ontwikkelingen binnen het vakgebied en wil het winnen aan relevantie in het oerwoud aan marketing prijzen.
De Esprix is de prijs voor de meest succesvolle marketingcommunicatie campagnes, waarbij gedragsbeïnvloeding centraal staat. ‘De afgelopen maanden hebben we de opzet van de Esprix grondig bekeken’, zegt Peter-Paul Blommers, CEO Ogilvy en sinds 1 oktober j.l. de bestuursvoorzitter voor Esprix. ‘Het sturen op gedrag bij consumenten is waar het meer dan ooit om draait in marketing en sales. Dat is niet meer voorbehouden aan DM en activatie, maar geldt voor het hele marketingcommunicatievak. Het is een logische ontwikkeling voor de Esprix om zich op dit complete domein te richten. In al haar facetten is de Esprix hierop aangescherpt. Het werk ontsluiten we bovendien via onze site. En dit voorjaar organiseren we de eerste Esprix netwerksessie voor een select publiek met een topspreker van internationale allure,’ aldus Blommers.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaGeslaagde marketingcommunicatie campagnes die gebruik maken van welk medium of middel dan ook, analoog, digitaal, actief of interactief, klassiek of nooit eerder gebruikt, die een helder geformuleerde doelstelling realiseren, kunnen worden ingestuurd voor een Esprix. Ingezonden campagnes worden beoordeeld op resultaat, strategie en creatie. De prijs is van gelijkwaardig belang voor zowel opdrachtgevers als voor de bureaus van de campagne. Inzenden is mogelijk vanaf 11 januari aanstaande. De inzendtermijn loopt af op 19 februari en de feestelijke uitreiking vindt plaats op 2 juni 2010.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid