Overslaan en naar de inhoud gaan

Esprix gaat in 2010 een nieuwe fase in

Esprix gaat in 2010 een nieuwe fase in. Met een aangescherpte positionering, transparante jurering en het uitbreiden van haar activiteiten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Esprix, de prijs voor marketing werk met impact, gaat in 2010 een nieuwe fase in. De positionering is aangepast, de jurering transparanter gemaakt en de activiteiten uitgebreidt. Met deze veranderingen speelt de organisatie van de vakprijs goed in op de ontwikkelingen binnen het vakgebied en wil het winnen aan relevantie in het oerwoud aan marketing prijzen.

related partner content for mobile comes here

De Esprix is de prijs voor de meest succesvolle marketingcommunicatie campagnes, waarbij gedragsbeïnvloeding centraal staat. ‘De afgelopen maanden hebben we de opzet van de Esprix grondig bekeken’, zegt Peter-Paul Blommers, CEO Ogilvy en sinds 1 oktober j.l. de bestuursvoorzitter voor Esprix. ‘Het sturen op gedrag bij consumenten is waar het meer dan ooit om draait in marketing en sales. Dat is niet meer voorbehouden aan DM en activatie, maar geldt voor het hele marketingcommunicatievak. Het is een logische ontwikkeling voor de Esprix om zich op dit complete domein te richten. In al haar facetten is de Esprix hierop aangescherpt. Het werk ontsluiten we bovendien via onze site. En dit voorjaar organiseren we de eerste Esprix netwerksessie voor een select publiek met een topspreker van internationale allure,’ aldus Blommers.

Geslaagde marketingcommunicatie campagnes die gebruik maken van welk medium of middel dan ook, analoog, digitaal, actief of interactief, klassiek of nooit eerder gebruikt, die een helder geformuleerde doelstelling realiseren, kunnen worden ingestuurd voor een Esprix. Ingezonden campagnes worden beoordeeld op resultaat, strategie en creatie. De prijs is van gelijkwaardig belang voor zowel opdrachtgevers als voor de bureaus van de campagne. Inzenden is mogelijk vanaf 11 januari aanstaande. De inzendtermijn loopt af op 19 februari en de feestelijke uitreiking vindt plaats op 2 juni 2010.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in